Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

We <3 U

Av Elin och Julia - 25 februari 2014 16:45

Hej på er!

 

Ville bara tacka för alla gulliga kommentarer vi har fått de sista. Det är jättekul att se att det är någon som läser våran blogg. Vi hoppas förstås att ni fortsätter läsa och kommentera gärna om ni undrar något. 

 

Idag har jag haft ansvar för skolans cafeteria tillsammans med en kompis. Det gick jättebra! Vi bakade tigermuffins och smörade bagetter det mesta av tiden så det var oftast fullt upp.

 

Glömde skriva att det var Ogges födelsedag igår, sorry. Han inte blogga efter bordtennisen. Men iallafall, stor grattis till dig Ogge och hoppas att du hade en underbar dag. #FoooFamily #ProudFoooer 

 

Ha det bäst! 

Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin och Julia - 2 december 2014 16:22

Hej på er! Idag är det tisdag och svenska Hollywood fruar på tven ikväll. Ett av mina favorit pogram faktiskt. Så mycket intriger att det aldrig kan bli tråkigt. Underhållande tv helt enkelt. Men till det börjar tänkte jag tipsa om lite musik jag g...

Av Elin och Julia - 30 november 2014 12:15


Hej alla,  tänkte bara påminna er såhär mitt på dagen om att ta vara på era vänner, var glad att du har någon som du känner dig trygg hos och du tycker om!  Läste en jätte fin dikt för någon dag sen, dock vet jag inte vem som gjort den, men den är ri...

Av Elin och Julia - 29 november 2014 19:55


  Gå in på Spotify, sök upp detta albumet, luta dig tillbaka och njut. Du kommer inte att ångra dig, ett litet kvälls tips sådär!    Love Julia ...

Av Elin och Julia - 29 november 2014 17:31


Hej där! Gud vad länge sen det var vi bloggade här sist. Får typ värsta ångesten för att vi faktiskt la ner, och det blir ju inte bättre när man loggar in o ser att man fått världens gulligaste kommentar för några dagar sedan. Ska jag vara helt ärl...

Av Elin och Julia - 21 maj 2014 11:54


Jag har varit på sjukhuset i några dagar, därför har jag inte orkat blogga. Jag har fått bihålsinflammation så nu är jag hemma o vilar. Det är tråkigt att inte må bra när det är så underbart väder ute men som skönt är har doktorn sakt att jag får kör...

Presentation

Hej på er!
Vi är två dansande tjejer som går i klass 8. Vi kommer blogga om våran vardag, intressen och The Fooo såklart. Hoppas ni gillar bloggen!
Kramar Julia o Elin

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards